14 februára 2007

Alpentrio Tirol - Das Geheimnis Der Johannisnach (1996)

01. Das Geheimniss der Johannisnacht
02. Immer auf Tour
03. Und ein Engel geht durch die Hölle
04: Für mich bist Du ein Bergkristall
05. Das ewige Gold der Berge
06. Einen Walzer lang
07. Von Dir bis zu mir
08. Z'ruck zu mir
09. Es ist nicht leicht g'wes'n
10. Für Dich
11. Sei einfach Jessica
12. Du bist wieder da
13. Für die Liebe und die Hoffnung
14. Erst wenn der letzte Ton verklingt

Sťahuj:
http://rapidshare.com/files/16428352/Alpentrio_-_Das_Geheimnis_der_Johannisnach__1996_.rar.html

Popis:
Môj rakúsky kolega a priateť urológ Dr. Ralph Herwig ma pred pár rokmi pozval na tirolské oslavy do rakúska do jeho rodnej tirolskej dedinky Alpbach.Na festivale sa vystriedalo mnoho typických tirolských skupín ale táto skupina Alpentrio Tirol ma zo všetkých zaujala najviac - skvelý zvuk, a neopísateľná atmosféra a neraz som sa pristihol ako si spievam melódie s týmito spevákmi.Popri skvelej hudbe, tiroslkých kulinárskych dobrôtok a skvelom pive som si jednoducho užíval.Pán Herwig mi pri mojom odchode daroval práve toto CD, ktoré stihol pre mňa podpísať všetkými členmi skupiny.Som rád že sa môžem o tento skvelý album s vami podeliť a verím že sa vám malebné tirolské melódie zapáčia.Ak by ste mali záujem môžťe navštíviť aj ich vydarenú web stránku www.alpentrio.at
Váš Karol

p.s.: foto z mojho archívu: na fotke skupina Alpentrio Tirol,manželka a ja

2 komentáre:

Birdaholic Diary povedal(a)...

prosim reupload alba Alpen-Trio!!! je to skvela muzika rad bych mel toto album ve sve sbirce!!

Anonymný povedal(a)...

http://rs180.rapidshare.com/files/64761834/Alpentrio_Tirol_-_Engel_Muessen_Fliegen_-_2007.rar

snad aspon slaba naplast