04 marca 2009

Eurovízia 2009 - vol. 1

Prvé kolo:

01. Andrea Zimányiová - Prines si ten kľúč
02. Emsoft - Násilie
03. Alone - Nezistím
04. Petra Kepeňová - Odkedy nie si
05. Robo Papp - Nádej máme
06. Hudba z Marsu - Na hubách
07. Peter Kotula - Cesty sú stratené
08. VIP - Hviezdy
09. Robo Simko - Môj anjel spí

Spláchni to!

To čo sa šuškalo ordináciami najväčších zdravotníckych zariadení a taktiež to čo preniklo medzi radových občanov po porušení lekárskeho tajomstva - vám, ktorí ho ešte nepoznajú nakoniec prezradímn ja sám, nakoľko som asi najkompetentnejší.
Písal sa rok 2008 , bolo to nejak cez sparné leto, sedím si v mojej starej ordinácií a zrazu mi zazvonil telefón.S prehuleným hrubým ležérnym hlasom sa mi predstavil sám pán Ladislav Lučenič - pomyslel som si čo už len ten može potrebovať veď on musí byť pri tých hudobných súťažiach premočený ako použitá týždňová pamperska a musí mať moč číry ako voda Evian.
Zo strachom v hlase som sa ho spýtal čo by som mohol pre neho spraviť, načo mi Ladislav prezradil že je pravidelným čitateľom mojho skromného blogu a chcel by spolupracovať so mnou na skvelom projekte - Súťažou močopudnej hudby so všetkými hviedzami nášho močného hudobného priemyslu.Nerozmýšlal som vari ani pol sekundy a prikývol som, nakoľko i ja som mal v minulosti takúto víziu o takomto skvelom projekte ktorý nemá v našich končinách ani chýru.Po položení telefónu som sa musel ísť na to vymočiť, ale nestihol som - pomočil som si nohavice durch.Za pár dní prišiel Lacko za mnou do ordinácie prebrať tento plán osobne a priniesol aj vzorku svojho archívneho moču v malej fľaške pre mňa, nakoľko som zberateľ tohto moku už od čias mojich vysokoškolských štúdií, kde som si k nemu po prvý krát pričuchol na internátnych sociálnych zariadení kde nikdy nefungoval splachovač.
Ako tak s Lackom preberáme veľký plán A ktorý spočíval že súťaž bude prenášaná naživo v TV, napadol ma aj neskromne skromný plán B - prečo neusporiadať celoeurópsku súťaž do ktorej postúpi najvačší chuj s največším mechúrom z každej krajiny?!
Laco sa šibalsky uškrnúl, prehodil rukou ofinu zlava do prava a oči sa mu roztiahli ako známa relácia Jiriho Grygara a skromne ako predseda nápadu iba vyslovil 'kurva Karol vy ste génius v obore fekálnictva'.
A tak sa náš projekt začal realizovať aj bez štátnych dotácií premiéra červenej armáday súdruha Roberta Kokotoviča Fica.Menšie problémy sme mali aj s ministrom kultúry súdruhom Marekom Prijebaničom pri podpise zmluvy s STV ale nakoniec plán prešiel totalitnou cenzúrou po podmienke že zmluvy budú utajené a nik nezistí koľko si pán minister uleje z projektu.
Po veľkej mediálnej reklame sa interpreti začali hlásiť do súťaže húfne ako stádo volov a kráv, pričom do semifinále sme s Lacom museli vybrať iba 50-ich z celkového počtu 243.Držali sme sa kréda: Kto ďalej doští ten postupuje.
Do 50-ky úžasných sa prešťali aj také veličiny ako Desmod, Cmorík, Šindlerka, Palo Trapák, Meťalinda, Samo Stromeček ale i nová nádej slovenského moču - Golden Vein novodobý desmod z trnavy na čele s najsamvačším slamenným kokotom Milanom.
V týchto dňoch súťaž stále prebieha, speváci, speváčky a skupiny podávajú životné výkony a sám som zvedávý komu praskne mechúr a oští celú halu pri dramatickom vyslovení mena z Pyčových úst.
Aby ste boli v obraze ak náhodou nebodaj nesledujete túto súťaž tak vám ako spoluzakladateľ ponúkam kolekciu 5-ich CD s kompletným obsahom všetkých 50-ich nekompletných interpretov.
Prvých 20 ľudí čo si zaobstarajú túto kolekciu z mojej stránky dostanú tieto CD s mojim vlastnoručným podpisom a kvapkou mojho vlastnonahromaždeného moču.
Pozor to ale nie je všeko - ak ma omočíte do 5 minút od prečítania tohto článku, dostanete úple zdarma k tejto kolekcii aj sadu 10-ich kuchynských nožov PRO V Contour!
Tak neváhajte a močte!!!

Žiadne komentáre: