07 septembra 2009

The Boston Typewriter Orchestra - The Revolution Will Be Typewritten (2009)

01. Cornelius
02. Customer Confidentiality
03. QWERTY Waltz
04. Lets Go BTO
05. Pyramid Scheme
06. My Sister's Sheet
07. White Collar Slavery (Bonus Live)

Žáner: typewriting, breakbeat

Spláchni to!

V dnešnej dobe mi chýba veľa vecí z minulosti - či už dlhé rady na mandarínky v obchodoch, spoľahlíva práčka Tatramat, ale i taký písací stroj ktorého dnes nahradil počítač i v mojej ordinácií v ošťatom záhone.
Dlhé roky rokúce som zdokonaľoval môj prstokld na na mojom staručičkom písacom stroji, ktorý mi spríjemňoval dlhé hodiny v práci ukľudnujúcim zvukom sebe vlastným. Kedže po výmene za počítač stratila moja ordinácia ten slastný zvuk, dlho som hľadal čím ho nahradím a až toto leto keď som prednášal na Univerzite v Bostone a po návšteve miestneho obchodu s CD som narazil na tento skvelý album miestnej skupiny The Boston Typewriter Orchestra, ktorá sa vyznačuje hraním skaldieb výlučne iba na klasických písacích strojoch.
Tento album mi teda od leta spríjemňuje každý deň v práci a ak by ste náhodou započuli v čakárni mojej ordinácie zvuk písacieho stroja, ktorý vychádza z vedľajšej miestnosti tak kľudne si začnite rozopínať nohavice, sukňe a tešťe sa - ordinujem v plnom nasadení a forme!

The Boston Typewriter Orchestra - Pyramid Scheme:






Žiadne komentáre: