02 augusta 2009

Kortina - Šrotuj, šrotuj (2009)

01. Šrotuj, šrotuj

Žáner: Happy, folk, dance

Spláchni to!

Šrotovné - večné téma slovenskej spoločnosti prichádza i na stránky Močnej hudby v podobe singla žilinkého hudobného tria Kortina. Skupina začala svoje skvelé pôsobenie v 60-tych rokoch ako dychová hudba s obsadením rôznych muzikantov. Počas dlhých rokov obmieňania a vývoja hudobnej techniky vznikla v r.1999 terajšia zostava močovníkov v obsadení Ladislav Holáň (tenor sax, spev), Miloš Holáň (tenor trombón, spev) a Stanislav Krajčí (klávesy, spev). Skupina hrá, spieva, zabáva a močí svojich fanúšikov už 10 rokov kvalitnou čúrankou.
Tento novučký singel som mal možnosť započuť v miestnej predajni áut ktoré som navštívil nakoľko šrotovná horúčka neobišla ani mňa. S mojím starým dobrým autom a priateľom Škoda 100 MB som sa lúčil dlho ale predsa len som ho vydal na milosť božiu a zakúpil novučičké vychytené autíčko indickej výroby Tata Nano, ktoré som vlastne získal zdarma nakoľko má toto auto hodnotu 2500 euro - čo je vlastne šrotovný bonus.
A dali mi k nemu zdarma i tento singel na CD, ktorý som si užíval cestou z predajne domov na autorádiu. Poviem vám - skvelo sme sa zabavili s Naníkom - prespievali sme so skupinou Kortina celú cestu - ja hlasivkami a Nano svojím poprdkávaním motorovej časti. Tak sa autíčku tento singel páčil že som si po odparkovaní všimol že sa Nano pomočil - vytiekol mu komplet všetok olej - čo ma veľmi potešilo a je to znak toho že sa i vám bude tento singel páčiť a verím že vytečie niečo i vám z vašej pohonnej jednotky a podvozku.
A ešte niečo - rozhodol som sa zaviesť Močovné - každý kto omočí nejakú slovenskú hudobnú celebritu dostane automaticky bonus 2000 euro na odborné urologické vyšetrenie alebo zákrok v mojej prestížnej ambulancii!

Kortina - Šrotuj, šrotuj:






Žiadne komentáre: